Twój koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
12 miesięcy
Adres do reklamacji:
AliCase
Stare Faszczyce 41
05-870 Błonie
sklep@alicase.pl
Dodatkowe informacje:
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
- Reklamowany przedmiot powinien być dołączony do przesłanej reklamacji.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W przypadku decyzji o wymianie towaru może zostać wysłane jedynie powiadomienie e-mail o wysyłce przedmiotu.